Thursday, September 27, 2012

Sesi mengarut episod 1


Sebelum anda teruskan membaca, saya minta maaf kalau ada yang tersilap or anything yang X betul. Please, betulkan kalau saya salah dan minta maaf juga kalau X aham apa yang saya tulis. Ayat berterabur sikit. :P

So many things happened lately. Yang baik dan buruk pun ada juga tapi itulah yang dinamakan life.
Some people sukakan cabaran hidup but some of us prefer sebaliknya.
#Benci bila mau menulis saja, semua idea hilang begitu saja. Pastu ayat berterabur. Kesimpulannya, harus banyakkan membaca and menulis! J

Okay, kita mulakan dengan orang yang suka complain sebelum buat sesuatu pekerjaan.
Saya X cakap saya ni rajin or what so ever but yes, I’m workaholic. I love money. Tapi itu tidak bermakna saya ni mata duitan. I EARNED it! :)

Itu normal. Kadang2 saya sendiri pun akan complain benda yang sama tapi bila fikirkan balik, semua itu berpunca dari kita juga. Mungkin kita X selesaikan kerja or apa2 sahaja dengan sempurna. Apa kata kalau kita kurang-kurangkan complain dan tingkatkan mutu kerja kita? Well, kita X rugi sebab dapat belajar benda baru, tingkatkan tahap kerajinan diri. Itu semua untuk kebaikan diri sendiri juga bah:).

Belum buat tapi dah complain.
Seriously, saya sangat geram bila berdepan dengan situasi macam ni. I’ve been through this. Apa salahnya kita cuba buat dulu apa yang dirancang? Kalau X dapat buat, barulah tukar cara lain, fikirkan cara yang lebih efektif, yang lebih senang mau ikut. Kan senang hidup macam tu? Xda la masam muka sini sana. Dapat juga belajar benda baru. Kan? Siyes X rugi.

Sambung esok.
Kbai.
Layan lagu Judika sebelum tidur :)


1 comment:

ojalwaddington said...

Mens Wedding Bands Titanium - Tintanium - iTanium - Tinium - TiN
Mens Wedding Bands Titanium If titanium max you're titanium body jewelry looking for titanium alloy nier a wedding ceremony 2019 ford ecosport titanium in your own titanium exhaust tips style, this bachelorette is the perfect choice!