Saturday, August 18, 2012

Happy Birthday!

Hallo..

Sebelum tu nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya kepada semuaaa kawan2 yang beragama muslim. Ps; Jangan lupa jemput saya datang ke Open House okay? Saya pun nak juga makan rendang (Tah dah berapa kali sy cakap nak makan rendang. Tak kisahlah asalkan sy dapat makan! Tapi tak tau bila :P).

Okay. Back to main topic.

Sebelum berakhirnya 18hb ni, saya nak wish untuk yang ketiga kalinya for my lovely sister, Rozita aka Rinie, HAPPY BIRTHDAY!! Dapat celebrate dengan lakimu ya? hehe (Sorry tak pandai nak bagi wish yang hebat-hebat. hehe)


And also to Stacy Angie, my twins (Oh yes, perasan sijap. Ada aku kisah?)

Happy Birthday to you too Stacy. May this year continue to be good to you. Semoga suksessss sllu. Siyes, you memang lucky :)

Kitorang dapat cuti raya, SEMINGGU LEBIH. Siyes rasa menyesal sebab X book tiket awal2. Rasa rugi pula sebab cuti lama tuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boleh juga celebrate my birthday (next week ok, 22/08. Hehehe) dengan family. Kiss pipi mom and dad. Sebab diorang la saya dapat melihat dunia. Dapat tengok perangai2 korang. hehe!

Rasa macam Xbest pula sebab before my birthday, terpaksa buat keputusan yang agak mengecewakan. Sigh. X adil. Tapi tak boleh paksa. Siapalah saya ni nk paksa2.. Tak elok. But stillll.... ----_________________-------



No comments: