Monday, May 16, 2011

Kenapa? Jawapannya ada di sini..

1. Kenapa aku selalu diam? Sebab aku memang seorang yang pendiam. Ceh konon.. Ketawa. Tak kenal maka tak cinta. Tunggu orang tegur dulu baru mau bercakap.. Emm begitu laitoo cara sy. (aku & sy).
Tapi kalau selalu sangat macam tu Xboleh jugak kan? Kena lah rajin2 bertegur sapa dengan orang supaya orang tak anggap kita ni sombong. Kan??

2. Semua orang Xsuka dengan someone yang Xjujur.. Begitu jugak dengan sy. Once sy tau someone tu menipu then sy akan jauhkan diri dari dia. Susah bei mau percaya orang yang menipu. Apa yang someone tu buat, cakap or apa2 sajalah.. susah kita mau percaya lagi kan? Susah mau bezakan samada dia ikhlas,jujur atau sebaliknya.. sorry to say, memang dah macam ni perangai sy. Pada siapa2 yang Xselesa, sorry. Fobia sikit dengan orang yang menipu ni tidak kira kawan baik, kawan baru, bf, gf, siapa-siapa sajalah. Bila berkawan, jangan terlalu rapat sebab bila dah terlalu rapat rasa hormat tu akan hilang.  Ingat, Sempadan Jangan Jadikan Teladan. Maksudnya agak mendalam. Sy suka. :-)

3. Esok2 sambung mengarut. RSS.

1 comment:

Anonymous said...

chantek..sa setuju tu klo telmapau rapat akan hilang respect..